چیلر چیست

فروش انواع چیلرهای خانگی و صنعتی بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ چیلر در تهران و ارسال به سراسر ایران در کمترین زمان ممکن

چیلر چیست

فروش انواع چیلرهای خانگی و صنعتی بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ چیلر در تهران و ارسال به سراسر ایران در کمترین زمان ممکن

انواع دیوارپوش ماربل شیت

ماربل شیت:

در هنگام ساخت هر پروژه مسکونی وجود یک دیوارپوش خوب الزامی می باشد، ماربل شیت نوعی دیوارپوش مصنوعی می باشد که میتوان در رنگ ها و مدل های متنوعی از آن استفاده نمود و قیمتی بسیار کمتر از انواع دیوارپوش های دیگر مانند سنگ و یا انواع سرامیک و کاشی دارد، ماربل شیت می تواند در ابعاد  در 1.22 در 2.80 در حدوده 3 متر از دیوار شما را به صورت یک تکه بدون هیچ درزی مانند یک سنگ اسلب زیبا و کامل تحت پوشش قرار دهد و همین یک تکه بودن خود باعث افزایش مقاومت و افزایش طول عمر می شود، اگر به دنبال خرید اقساطی انواع دیوارپوش ماربل شیت هستید و یا میخواهید از قیمت انواع دیوارپوش ماربل شیت مطلع شوید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ماربل شیت در اصل نوعی سنگ مصنوعی از جنس پی وی سی می باشد، ماربل شیت ها می توانند فضای خانه شما را به سبک کلاسیک و یا مدرن تزئین نمایند و زیبایی بیشتری را به دکوراسیون داخلی شما بدهند، شرکت ماندگار تجهیز طلایی دارای نمایندگی اصلی ماربل شیت می باشد که دارای بیش از 30 مدل و طرح زیبا برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل و یا محیط تجاری و اداری شما می باشد.


[caption id="attachment_8817" align="aligncenter" width="650"]انواع دیوارپوش ماربل شیت انواع دیوارپوش ماربل شیت[/caption]

مواد بکار رفته در دیوارپوش ماربل شیت:

همانطور که در بالا اشاره کریدم ماربل شیت نوعی از دیوارپوش سنگ مصنوعی می باشد که شبیه به سنگ مرمر می باشد و از جنس PVC است، این دیوارپوش از تریکیب پودر سنگ و پلاستیک تولید می شود، درصد ترکیب این مواد با یکدیگر 30/70 می باشد، یعنی 30درصد پودر سنگ و 70 درصد پی وی سی.

مزایای خرید دیوارپوش ماربل شیت نصبت به خرید سنگ مرمر:

  1. دیوارپوش ماربل شیت بسیار راحت و آسان نصب می شود و دارای وزن کمتری نصبت به سنگ مرمر دارند.
  2. دیوارپوش ماربل شیت دارای خاصیت ضد آبی دارند و از این رو میتوان از ماربل شیت در مکان هایی که دارای رطوبت بالایی هستند مانند حمام و سرویس ها استفاده نمود.
  3. از ماربل شیت می توان در دیوارهایی که دارای قوس و انحنا هستند استفاده نمود که این یک مزیت بالا نسبت به سنگ مرمر می باشد.
  4. دیوارپوش ماربل شیت مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت دارند.
  5. دیوارپوش ماربل شیت در برابر مواد شوینده شیمیایی دارای مقاومت بالایی هستند و از این رو در مکان هایی که نیاز به تمیزی و نضافت زیادی دارند استفاده نمود مانند : بیمارستان و آشپزخانه 
  6. تنوع بالای ماربل شیت در رنگ و مدل 
  7. دیوارپوش ماربل شیت مقاومت بالایی در ضربه دارند 
  8. دیوارپوش ماربل شیت دارای طول عمر بالایی می باشند.
  9. ماربل شیت به دلیل تولید با مقدار زیاد PVC خاصیت عایق صدا دارد.
  10. مزیت آخر خرید دیوارپوش ماربل شیت نصبت به خرید سنگ مرمر قیمت پایین و نصب آسان این متریال می باشد.

انواع ورقه های ماربل شیت :

ماربل شیت بین کابینتی:

این نوع از ماربل شیت دارای ضخامت 4 میل است، مزایای که این نوع دیوارپوش دارد می توان به قابلیت نصب آسان، خاصیت ضد حرارتی، قابلیت شستشو با مواد شیمیایی اشاره نمود.

استفاده از ماربل شیت بین کابینتی باعث ایجاد فضایی سه بعدی و جلوه زیبایی می شود، در انتها باید گفت این ماربل شیت نصبت به دیگر انواع دارای قیمت بالاتری می باشد و این قیمت بالاتر به دلیل تحمل حرارت بالا است که میتوان از آن در محیط های گرم مانند پشت گاز و فر استفاده نمود.


[caption id="attachment_8796" align="aligncenter" width="650"]خرید دیوارپوش بین کابینتی ماربل شیت خرید دیوارپوش بین کابینتی ماربل شیت[/caption]

ویژگی های ماربل شیت بین کابینتی:

  1. این دیوارپوش به دلیل تحمل بالای حرارت میتوان ید با خیال راحت از آن در پشت اجاق گاز و فر استفاده نمایید.
  2. ماربل شیت بین کابینتی خاصیت ضد آب دارد و بدون هیچ مشکلی می توانید از آن در کنار سینگ استفاده نمایید.
  3. ماربل شیت بین کابینتی را میتوان به راحتی با چسب مخصوص بر روی دیوار نصب نمایید.
  4. این دیوارپوش دارای روکش UV است که این روکش باعث براق بودن و جلای بیشتر کار می شود و زیبایی این دیوارپوش را دو چندان می نماید.


[caption id="attachment_8797" align="aligncenter" width="650"]حرید دیوارپوش ماربل شیت و استعلام قیمت دیوارپوش ماربل شیت پشت کابینتی حرید دیوارپوش ماربل شیت و استعلام قیمت دیوارپوش ماربل شیت پشت کابینتی[/caption]

ماربل شیت پشت تلویزیون :

یکی از جدیدترین نوع دیوارپوش که نمایی زیبا را برای شما به همره می آورد که با هیچ متریال دیگری قابل پیشبینی و قابل مقایسه نیست، این دیوارپوش دارای روکشی از جنس UV می باشد که باعث افزایش جلا و براق بودن بیشتر سطح می شود. یکی از مزیت های مهم این دیوارپوش این است که پس از نسب هیچ درزی بر روی کار و سطح دیده نمی شود.


[caption id="attachment_8798" align="aligncenter" width="650"]خرید اقساطی انواع ماربل شیت خرید اقساطی انواع ماربل شیت[/caption]

مابل شیت طراح سنگ:

 ماربل شیت طرح سنگ یکی از دیوارپوش های پر استفاده در بازار و دکوراسیون داخلی می باشد و این استفاده به دلیل شباهت زیاد این دیوارپوش به سنگ مرمر می باشد. اگر به دنبال خرید ماربل شیت طرح سنگ هستید می توانید به راحتی با یک تماس با تلفن های 79402000-021  و یا 09904800151 تماس گرفته و از مشاوره رایگان و دیگر اطلاعات در مورد انواع دیوارپوش و متریال های عمرانی مطلع شوید.


[caption id="attachment_8799" align="aligncenter" width="650"]خرید انواع دیوارپوش ماربل شیت طرح سنگ خرید انواع دیوارپوش ماربل شیت طرح سنگ[/caption]

مکان های مناسب برای نصب دیوارپوش ماربل شیت:

  1. نصب در مراکز درمانی و بیمارستان ها و کلینیک های بهداشتی به دلیل وجود استاندارد .
  2. نصب در تمامی راه پله ها و محل هایی که احتمال ضربه خوردن به وسیله جابجایی اجسام وجود دارد.
  3. قابل نصب در هتل ها و لابی جهت افزایش زیبایی.
  4. قابل نصب در پارکینگ های عمومی مجتمع های بزرگ به دلیل عدم خش پذیری و مقاومت بالا.
  5. نصب در مکان های دارای رطوبت بالا مانند حمام و سرویس های عمومی .
  6. قابل اجرا در بین کابینت آشپزخانه به دلیل داشتن مواد ضد حشره و موریانه.

دلالی استفاده ماربل شیت در بیمارستان و کلینیک ها:

  • قابلیت شستشو با جرمگیرهای شیمیایی و مواد شوینده بهداشتی.
  • حمل و نصب راحت نصبت به سنگ مرمر
  • دارای خاصیت ضد خش و ضد ضربه در زمان جابجایی تخت و برخورد اجسام سنگین و تیز.
  • دارای تنوع بالا در رنگ و طرح نصبت به سنگ طبیعی.
  • عدم جذب مواد شیمیایی و آب به داخل 
  • عایق مناسب جهت صدا و حرارت
  • تحمل حرارت بالا و عدم اشتعال پذیری .

نحوه خرید اقساطی دیوارپوش ماربل شیت و استعلام قیمت دیوار پوش ماربل شیت از طریق ماندگار تجهیز طلایی:

اگر به دنبال خرید اقساطی انواع دیوارپوش ماربل شیت هستید و یا میخواهید در هر زمان از قیمت انواع دیوارپوش ماربل شیت با خبر شوید از راه های زیر اقدام نمایید:

  1. عضویت در سایت و ثبت سفارش خرید اقساطی دیوارپوش مارل شیت و بهرهمندی از اطلاعات بروز و نظرات میشتریان.
  2. تماس تلفنی با شماره های 79402000-021 و یا 09904800151
  3. ارسال پیامک از طریق پلتفرم واتس آپ و یا ارسال SMS به شماره 09904800151

نتیجه گری:

تولید سنگ مرمر و استخراج آن باعث وارد آمدن صدمات جدی به محیط و طبیعت می شود، استفاده از دیوارپوش مصنوعی ماربل شیت این امکان را برای ما برطرف می نماید، همان طور که در بالا اشاره کردیم دیوارپوش ماربل شیت طرح سنگ مرمر می باشد با این تفاوت که از نظر رنگ و طرح بسیار متنوع تر و زیباتر است و از نظر هزینه نصب و نگهداری بسیار کم هزینه تر از سنگ مرمر می باشد، خرید دیوارپوش ماربل شیت باعث می شود بتوانید هم در هزینه های طراحی منزل بکاهید و هم از طرح و رنگ های متنوع بهرهمند شوید،اگر به دنبال خرید دیوارپوش ماربل شیت هستید ما پیشنها  می کنیم که حتما این کار را از نمایندگی های اصلی انجام دهید ما در این راه می توانیم شما را یاری دهیم و کارشناسان ما شما را در امر خرید دیوارپوش یاری رسانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد